Brinner!!!

Hejsan alla läsare!
Även om det står i rubriken att... öhm det brinner, fast inte bokstavligen... liksom...
Det Sackira försöker säga är, att hon började brinna när hon hämtade fyrverkerier åt Manny. Och dessutom är hon i stooor schock... jag sa ju att vi skulle skriva imorgon istället!
Jag skulle tycka samma sak om det inte vore för att jag inte skrev igår, sååå ledsen för det!
Som sagt hämtade jag fyrverkerier åt Manny, för dom hade åkt av lasten vid flygplanet dom kom hit med!
Sackira, du har börjat prata lite förhastat igen -.-
Förlåt! Joo... och sen så skulle jag, och förmodligen alla andra i Panfu leta efter dom. Eftersom alla utom Sport vågade gå ut när dom hörde att alla var tända, så gick jag och Sport och letade upp dom.
Problemet var att jag hela tiden glöm bort att släcka dom, så Sport fick om och om igen, kasta snöbollar för att släcka fyrverkerierna.
OCH DIG!
Har redan sagt förlåt... sen så gick vi till Kamaria. Hon tänker spå min framtid... och jag vill veta om vem jag ska gifta mig med... eller i alla fall bli ihop med <3
Tjejer....
Sport vill veta om han ska bli ett fotbollsproffs eller en löpare... SUCK....
Japp! Men det är en sak som faktiskt, är vettig! Jag menar, i så fall kommer jag jobba som det!
Jag är säker på att du skulle bli ett bra proffs Sport... men problemet är att du är en bolly!
Och? Vad är det med det?
Jag vet inte... förutom att du liksom inte får komma med i tävlingar förutom för djur, och där kommer du inte bli så himla känd, i alla fall inte bland pandorna!
Och jag som planerat det där i år... :( JAG HATAR DIG SACKIRA!
Sorry Sport! Men du får ju inte bli besviken om dom säger nej! Och du skulle direkt inte vilja ha pandafans tror jag... utan bollyfans, speciellt tjejer? Som... Bella?
ÅÅÅHHHH..... Jag tror jag hörde.... BOBO! Han vill.... HA BANANER! Hehehehehe.... ha det najs!
Sport har varit väldigt nervös med Bella i en hel vecka :D
Klicka här http://blog.panfu.se/ för att komma till panfubloggen!

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0