En blöt promenad!

Hejsan alla läsare!
Idag får man... ett kakrecept! För guldpandor! Och en... stjärna till julgranen! (INTE EN RIKTIG STJÄRNA)
Vilken härlig dag idag, solen skiner, allt en panda kan önska sig!
Jag bestämde mig för att jag och Bella skulle ut och gå! Och så började vi gå ut!
Där kom flinga, efter flinga, efter flinga.
Bella var nära att bli hypnotiserad igen, så jag fick hålla för ögonen på henne tills vi kom till vårt mål, den gamla hamnen!
Hamnen är numera inte så fylld, folk brukar inte vara där lika mycket som dom är i staden, eller i San sanpanfu!
Jag och mina husdjur brukar åka dit för att vi antingen ska ha en bra dag där, eller åka till den fantastiska ön som man bara kan åka till från just det stället!
Vi brukar ha picknikar, turer och annat skoj där!
När vi kommit fram var det nästan helt vindstilla, bara ynka vindpuster kom dit! Jag förväntade mig att få höra pandor som hoppade och skuttade, men det var helt TOMT!
Jag och Bella sprang omkring och letade, men där fanns bara krabbor!
Vi tänkte just sätta oss ner och ta det lugnt, när jag halkade på en isig pöl från det av vattnet som inte var täckt av is.
Jag ramlade ner under vattnet, som tur var fanns det inte is på en meter ut i vattnet.
Jag var kall, hade ont i huvudet, och det rev i lungorna efter luft.
Jag simmade upp, flämtande och frustande.
"Bella! Hjälp mig upp, jag orkar inte röra på mig!" skrek jag i panik.
Bollys är speciellt gjorda att tåla vintern, kanske inte jättebra men i alla fall för ett tag! Så hon hoppade i och simmade in mig!
VILKEN HJÄLTE!
WOOOOHHOOOOOO!
Sen så åkte vi direkt hem, det hade varit ett äventyr, och Bella hade det roligt när hon såg mig falla i, hon skrattade! :(
Det  har kommit nya möbler! Glömt inte att köpa!
Klicka här http://blog.panfu.se/ för att kolla in panfubloggen!

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0