En kladdig pannkaka!

Hejsan alla läsare!
Idag får man.... (TRUMVIRVEL) eeeennnn rosett!! Och en historia!!! Flickan med svavelstickorna!
DEN ÄR JÄÄÄÄTTE SORGLIG! Snyft!
När jag läst den blev jag både hungrig och törstig så jag beslöt mig för att gå till mitt kök och laga mat!
Jag gjorde pannkakor, och tog fram coca cola! YUMMY!
Men så hände en väldigt otrevlig sak! Jag tappade allt på golvet! Jag fick först städa, sen handla, och sen till sist gå hem igen och laga allt igen.
Men så plötsligt hörde jag nån i hallen!
"Det är nog bara nån bolly..." tänkte jag.
Jag fortsatte, men plötsligt så hörde jag nån alldeles bakom mig.
Jag vände mig snabbt om bara för att se EN STOR panda. För mig! (Jag är en bebispanda).
Jag pep till.
"Hejsan!" sa den främmande pandan.
Det var en tjej, när jag tittade närmare, med samma bruna korta frisyr som jag har!
"Ehm... h-h-h-hej!" stammade jag av rädsla.
Under tystnad gjorde jag klart allt i hopp om att hon skulle gå, men det gjorde hon inte.
Jag åt och drack i tystnad.
Det visade sig att hon ville ha hjälp med ett äventyr.
Jag kunde inte hjälpa henne, det var så länge sen jag gjorde äventyret.
När jag hade diskat gick hon.
Då gick jag till igloon och tog sen ett bad!
Finns inte mycket annat!
Klicka här http://blog.panfu.se/ för att kolla in panfubloggen!

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0