GOD JUL!

Hejsan alla läsare!
Förlåt för att jag inte skrivit! Men i förrigår var det julafton och då var jag vääääldigt upptagen, och igår var jag tvungena tt städa upp efter Sport!
Japp! Och föresten, en bra sak idag, beroende på att det varit julafton idag ska jag få... skriva så mycket på bloggen jag vill i tre dagar! Fast kommer förmodligen skriva med Sackira ;)
Jaa, för en gångs skull är det faktiskt sant! Föresten, gillar ni det nya temat? Tyckte det matchade Panfu :)
I vilket fall ska jag berätta om hur det var på julaftonen!
Jag vaknade, och skulle se om alla var vakna. Och självklart var alla det!
Och så fort Sackira kom in i rummet så ville alla ha gröt! Och som tur för Sackira var fick vi det!
Mm... det var smaskigt! Sen så var det dags för... att gå till igloon!
Eftersom Sport inte tillät att nån annan än han skulle få gå ut, så gick vi två!
:) Och vi fick ett julbord! Och sen en ren till julgranen! Och den red jag på!
Glöm inte att du rev ner granen, som tur var gick inget sönder, bara min glädje... Men den kom tillbaka på kvällen! Sport fick... ett koppel med megakrafter! För den har en inbyggd grejsemojs med en vattenflaska!
Mm... och dom andra fick också saker som hörde till deras personligheter!
Jaa, sen så fick jag städa efter allt kaos dagen efteråt. Och då kunde jag inte skriva!
Herregud vad kort inlägg det blir, speciellt om det gäller  julafton!
Kommer skriva mer senare :)

Glöm inte att klicka här
http://blog.panfu.se/ så att ni faktiskt kollar in panfubloggen!!

Håll höjd!

Sackira och Sport!

PS:
Berätta inte för Sackira, men det var jag som ställde till med kaoset :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0