GOTT NYTT ÅR!

Hejsan alla läsare!
HEJSAN! OCH GOTT NYTT ÅR!
Japp! GOTT NYTT ÅR!
:D Det kommer kännas konstigt imorgon, då det är 2011!!!!! I LOVE 2010! Jag kommer sakna 2010... med alla minnen... Och det var ju då, i september, bloggen startades!
Men en bra sak (av väldigt många) med ett nyår, är att nästa år, kan vi göra nya minnen!!!!!!!!!!!
Jaa! Men jag vet faktiskt mitt favvominne!
Vad är det?
Berättar senare idag, sorry, men topphemligt!
Jag tror att jag vet :D Men ni får veta senare :D Alltså ungefär om... fem minuter?
Nej! Det skulle ta för lång tid! Det är i alla fall om några minuter!
YAY! Jag är ganska säker på att det inlägget kommer vara härligt!
JAJAJAJA.... Idag så blev Sackira spådd!
Och fick fyrklövern, jag kommer vara en lycklig panda! WOOOHOOOO!
Jag tror, att i själva verket, kommer du att vara lycklig för hur glada dina husdjur är!
Jag antar det, men varför?
För att vi ska få busa med dig hur mycket vi vill! MOHAHAHA!
Jag har några prinsesskläder här, och jag tvekar inte med att använda dom!
Hejdå, gott nytt år! Skriver sen!
Hehe! Sport är livrädd för tjejiga grejer, perfekt sak att skrämma med.
Appropå Sport, jag tror jag vet vilket minne! Tänk lite på vad jag skrev igår :D
Klicka här http://blog.panfu.se/ för att komma in på panfubloggen.

Håll höjd!

Sackira och Sport!

PS:

Kommentera gärna om vad Kamaria spådde för dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0