Gung!

Hejsan alla läsare!
Idag får man... en ängel att hänga upp i granen! (FÖR ALLA) Och... en rolig sak för guldpandorna, nämligena en gungande gran!
Jag och Paulina gick ut idag, eftersom jag och Violet gick ut igår.
Jag och hon hjälptes åt att bära den gungande julgranen :)
Vi hade det bra, efter bråket vi haft!
När vi kom hem satte jag granen i mitt sovrum. Alla mina husdjur är alltid väldigt nyfikna på dagens gåvor, så som vanligt gick dom och kollade.
Marieta flög upp och gungade i takt med granen. Bobo (min Woody) blev så snurrig så att han svimmade!
Dom andra hoppad upp på granen och gungade itakt med den.
Till sist blev jag snurrig av att se allting gunga. Jag bestämde mig för att dra ut kontakten (granen är elektrisk).
Men jag halkade på Bobo, ramlade på granen och gungade med dom andra.
Det var faktiskt roligt, men till sist blev jag trött på det!
"ALLA GÅR AV GRANEN! GENAST!" skrek jag för full hals.
Alla sprang skräckslaget iväg, men Marieta fortsatte.
Jag stängde av.
Marieta flög omkring som en galning i hela rummet, hon var hur ilsken som helst.
Till sist somnade hon av att flyga omkring så mycket!

Jaa... det var väl allt!
Klicka här http://blog.panfu.se/ för att kolla in panfubloggen!

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0