Krans = Mistel?

Hejsan alla läsare!
Rubriken idag kanske verkar lite konstigt... för kransen är absolut inte en mistel!!!!!!!!!!
Jo, såhär var det idag.
Jag gick ut för att hämta saker från igloon.
Och det gick bra!
Men sen när jag kommit hem så satte jag upp kransen på väggen och den blåa julkulan i granen.
Jag gick för att ta lite juice och bambucornflakes, med bambufil! Riktigt smaskigt!
Jag satt till och med i soffan, brevid soffan fanns kransen, och under den tomten.
När jag ätit upp kollade jag på jultomten, som plötsligt hade en vääääldigt konstig hatt!
Det var min röda bolly och svarta som pussades! Tydligen hade den röda släpat dit den svarta medans jag var borta, och dom trodde det var en mistel!
Det kanske finns en liiiiiiiten mistel där i, men ändå! Jag skulle köpa en riktig mistel i så fall!
Jaja... jag får väl acceptera att mina bollys aldrig kommer förstå hur en mistel ser ut!

Idag är det nya kläder!!!!!!!
Snygga! Kommer köpa klänningen och skorna, men förmodligen inte det andra!
Jag är fortfarande inte alls van vid min nya kropp! Läääskigt!!!!
Klicka här http://blog.panfu.se/ för att kolla in panfubloggen!

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0