Lite saker...

Hejsan alla läsare!
Idag har julstrumpan lite konstiga saker, också liiite oanvändbara saker att ge!
För det första en uppladdning på pandajulfigurer, som Jesus, Maria, Josef. Och såklart dom tre vise männen och två djur. Sen blev det bara två djur.
Förlåt att jag har skrivit så sent idag! Jag borde ha tänkt på det förut, men jag verkar inte vara så smart på fredagar!
Jag har också haft mycket att stå i.
Jag vaknade på morgonen, bytte om och fixade frukost till mig själv. Bambuflingor, väääldigt gott! Nam-nam!
Sen gav jag alla djur mat, från varje liten bolly, till pokopetsen (som inte är väldigt mycket större) det var väl okej.
Sen tog jag på mig jackan och gick och handlade mat.
Sen bestämde jag mig för att leka i snön. SOM INTE FANNS!
Så jag fick nöja mig med att hoppa fallskärmshoppning. Men plötsligt rev vinden tag i tyget på min fallskärm så att jag landade på slottet!
AAAAAAJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det gjorde jätteont!
Som tur var, så var Kamaria där och hjälpte mig!
Hon och jag blev vänner sen.
Nu syr Lili min fallskärm så att jag kan använda den sen.
Till sist beslöt jag mig för att åka rullskridskor... inomhus!
Och nu fattar jag verkligen vad mamma menar med att man inte får åka utomhus!
Jag brakade ner hela kojan. Sen var jag tvungen att evakuera (flytta bort) alla husdjur från kojan till djungeln. Där fick dom leka medans jag städade, och i vissa fall lagade, kojan.
Jaa... dags att sova nu antar jag, för jag kan inte vara uppe en minut till utan att somna!
Men en sista sak, får jag väl tvinga mig själv att skriva utan att somna.
Klicka här http://blog.panfu.se/ för att komma in på panfubloggen!

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0