Mera jul!

Hejsan alla läsare!
Sackira har ju inte berättat allt... men det betyder inte att jag inte kan det!
Jooo... så här är det! När vi vaknade så hade vi maassor av stohej! Sen kom Sackira in, och vi skrek efter gröt.
Vi fick gröten, men just när vi ätit ett tag tyckte Sackira att det kändes konstigt vid fötterna.
HON BLÖDDE!
Vi sprang och kollade, och där fanns den vas vi gjort sönder, splittret fanns under hennes stol! O.O
Jag blev förvirrad när Bella sprang omkring med bandage, och lindade in mig och sa att jag var kärlekssjuk! o.O Jag förstår mig verkligen inte på tjejer!
"TA DET LITE LUNGT!" skrek Sackira.
Det visade sig att hon bara blödde lite och att det ända hon behövde var rengöring och plåster!
Sen så blev det stohej med dammsugaren! Bobo damsög och alla andra letade efter smuts! Förutom Sackira...
Jag tittade under soffan och där fanns det massor av snacks och sånt!
Så det slängde jag i dammsugaren, men plötsligt råkade Marieta kasta in mig där, för hon hade en exakt likadan smutsboll, som såg ut som mig! o.O
Jag flög in och fastnade.
Ingen märkte något innan hela dammsugaren exploderade för att röret (där smutsen åker upp) sprängdes! :)
Jag skadades inte! SOM TUR VAR!
Och skälet till att granen blev förstörd var för att jag flög rakt in i den!
Sen blev Sackira arg, men som sagt fixade hon det!
Och det stora kaoset... ja det var så här...
Bella skrek till mig:
"Sport, jag och Violet har slagit vad om att du inte kan  springa runt hela huset på 3 min! Kom igen! Vi slog vad om fem godisar! SNÄÄÄÄÄLLA! Vinn för min skull!"
Hon blinkade och tindrade med ögonen på ett sätt så att jag plötsligt sprang runt hela huset, utan att bry sig om allting som fanns i vägen! (Därför gick allt sönder!)
Och när jag börjat tänka igen så hade jag just... p-p-p-p-p-p-p-pus-s-sat Bella... jaa jag hade pussat Bella. AAAHHHHH!!!!!!!!!!! Nåja... jag överlever! Men nu tror hon vi är ihop!
Inte för att jag inte gillar henne men... jag gav henne godis liksom och det fanns bara hjärtan kvar och... jag gav det till henne!
Jag får se hur det går O_O ....
Allting för idag!
Glöm inte att klicka här http://blog.panfu.se/ och kolla in panfubloggen!

Håll höjd!

Sport

PS:
Sackira funderar på att låta mig skriva mer! Snart kanske jag alltid får skriva!
:D :D :D :D :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0