Mitt minne!

Hejsan alla läsare!
Joo... det gick ganska snabbt, faktiskt exakt efter, förra inlägget.
Jag måste bara skriva det här minnet!
JOO....
Sackira väckte mig imorse, helt galen! o.O
Jag gäspade och började leta efter fyrverkerierna. Dom låg i en låda, bakom henne.
Jaså, Sackira är kanske inte så smart som man kan tro? Tänkte jag!
Plötsligt började Sackira bära på mig, och tog med mig till vulkanen!
Det fanns inga där! O_O
Allting blev bara mer och mer misstänkt!
Plötsligt såg jag en vacker figur framför mig.
Sackira hade gått... MEN VEM I HELA FRIDEN VAR DEN DÄR LILLA FIGUREN!
Jag sprang fram till figuren.
Och det var Bella!
Med en rosett på huvudet.
Sackira hade som lovat, satt på mig en röd blomma.
Hon hade en svart rosett.
Plötsligt pussade hon mig O.O
Och ännu konstigare! Håll i er i era stolar nu!
JAG PUSSADE TILLBAKA! o.O Jag som trodde jag inte skulle pussa nån förens jag var... 15!
Såå... nu är Bella helt besluten på att vi är ihop.
Och det är väl sant? Jaa... förmodligen.

Håll höjd!

Sport

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0