Prasslig påse????

Hejsan alla läsare!
Idag är jag rejält sjuk, men jag bestämde mig för att gå och hämta presenterna ändå, HOST! Sport... kan inte du skriva hur det gick? Jag måste HOST! gå och lägga mig lite...
Okej!
Tack HOST! Sport!
Nåja... som ni vet är Sackira sjuk, så idag får väl jag skriva aaaallting!
I vilket fall, jag fortsätter där hon slutade.
Sackira gick ut, med mig, och hostade hela tiden! Till sist kom vi fram.
Där var det verkligen fullt med pandor! Jag tappade nästan bort Sackira, och hur bra skulle det vara för mig mitt i vintern?
Nån kastade en vattenballong på elden, och eftersom Sackira hostade för mycket, så hämtade jag presenterna (stolt).
Men när vi kom hem så tittade vi inne i vår "presentsäck"! Annars blir det för jobbigt att bära allting... i vilket fall. I säcken så fanns det en uppladdargrejsemojs som Sackira satta i datan. Där kom det upp massor av julpyssel! BLÄÄÄ! Jag gillar inte julpyssel... men ni kanske gör det?
Nåja, det gör, och gjorde i vilket fall inte jag, och inte någon av husdjuren heller. Och Sackira är faktiskt inte heller ett riktigt fan av det så hon raderade den.
Sen tog hon upp en påse!
YAAAAAY! Bort med "presentsäcken" och hit med en påse!
Men Sackira satte stopp för mina planer, hon sa åt mig att jag inte kunde ha alla presenter i den för att den är för liten!
"Vad ska vi annars ha den till då!?" frågade jag henne.
"Joo du... kanske att ha normala saker i? Sånt som inte jag kan ha i min väska?" svarade hon, attans! Det var ett bra svar!
Men påsen prasslade sååååå himla mycket. Och där i fanns Bella!
"BELLA!" skrek Sackira surt som inte kunde höra sina enorma hostningar för allt prasslande!
Bella tittade upp, tog tag i mig (fortfarande förvånad) och tog ner mig i påsen.
"Hej Sport!" sa hon glatt.
"Hej Bella..." sa jag lite skrämt, men försökte inte visa det, varför är Bella tvungen att vara så kär i mig!? Fast jag gillar henne lite också... men ändå!
"Ehm... måste gå!" sa jag och sprang iväg.

Sackira skällde rejält på Bella efteråt (tycker synd om henne)

Jaa.... mer vet jag inte!

Klicka här http://blog.panfu.se/ för att läsa panfubloggen!

Håll höjd!

Sport


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0