Present i en present???

Hejsan alla läsare!
Idag får man.... (TRUMVIRVEL) EN STJÄRNDRÄKT! Och.... (TRUMVIRVEL) EN PRESENT!
Okej, det låter lite konstigt tycker jag att man får en present, där man får en present inuti!?
Sport blev i alla fall glad... han försökte öppna den, men vad han får i julklapp, det håller jag hemligt!
Stjärndräkten... njaaa, jag kan inte säga att jag tänker ha på mig den, så om ni ser någon med den, så är den personen inte jag!
Som ni kanske märkt så har jag inte fortsatt på Linneas berättelse, alltså min saga, och tyvärr kommer jag nog inte göra det. Jätteledsen! Men jag känner att jag inte direkt gillade den själv!
Nåja, nog med det!
I panfubloggen stod det idag om Max, och lite om Ella, när dom försökte pynta granen! Och när Cuddle (Max taggiga pokopet) förstörde för dom!
Det påminner mig om vad som hände idag!
Jag tyckte att min gran såg... förskräcklig ut! Men jag ville inte förändra den mycket. Det fanns också saker jag inte hängt upp.
Men jag visste mycket väl att jag aldrig skulle kunna göra allt själv!
"FINNS DET NÅGRA FRIVILLIGA HUSDJUR HÄR!?" frågade jag, vrålande. :)
Fram kom:

Bella

Sport

Jag tittade omkring dom. Inga där.
"Kan i alla fall Bluie hjälpa mig?" frågade jag min drake (pokopet).
Nehe... tänkte jag när jag såg Bluie springa iväg till köket istället. (Jag var i vardagsrummet).
"Då sätter vi igång!" sa jag lite surt.
Jag visade var dom skulle sätta allting, som dom kunde göra, resten gjorde jag, vilket var väldigt mycket.
Dom började genast ha dragkamp med ljusslingen.
Jag fick helt enkelt vänta tills nån av dom vunnit, vilket blev Sport, och sen göra allt själv...
Så nu har jag träningsverk!
Klicka här http://blog.panfu.se/ för att komma in på panfubloggen!

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0