Snart nytt år!

Hejsan alla läsare!
Snart är det ett nytt år O_O !!!!!
Och jag har inte märkt det! :( Jag kommer sakna 2010!!!!!
Jag med!!! Hehe, hejsan!
Hej sport... -.-
Idag har Sport dykt upp lite där och där, ena sekunden är han borta och leker, sen är han tillbaka igen... IRRITERANDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaja! Har ni tänkt på allt som hänt det här året? Som... Krucio attacken? Och filmen om Krucio attacken? Och att pokopetsen kom till Panfu!? Tänk att allt hände i år!
Jaa du.. där har du faktiskt rätt! Pokopetsen kom!
Vi ska fortsätta med det här ämnet, men först en liiiiiten nyhet här på bloggen!
Jag funderar på att låta Sport skriva lite när han vill! Eftersom han sköter det bra, och det blir kanske lite tråkigt utan hans... ehm, fantastiska talanger! Suck... problemet är att jag nån gång vill ha egna inlägg!
Sååå därför har Sackira bestämt sig för en sak som jag är jäääätte glad för! Att jag ska få skriva när jag vill, men nån gång i veckan måste hon få skriva ett eget inlägg. Men jag får också skriva den dagen! :D
Japp! Det blir väl bra? Om inte så får ni gärna kommentera klagomål!
Nuu, tillbaka till årets gång!
Japp! Det känns konstigt att erkänna att det kändes länge sen telepandi kom till!!!!! Och jag som inte kunde sluta tänka på det förut! Och under det här året har igloon försvunnit!
Jaa, mycket har hänt! Men det sista var inte en perfekt sak att nämna, eftersom att det inte var en gigantisk händelse!
Mina inlägg brukar ju vara fyllda av upplevelser, men idag har jag stannat hemma och tagit det lungt, så därför kan jag tyvärr inte berätta något speciellt äventyr!
Suck... inte undra på att jag måste springa omkring hela tiden! DU ÄR BARAA SÅÅÅÅ TRÅKIG!
Sport, du vet att jag bestämmer vilka som får vara med på bloggen?
Sa jag tråkig? DU ÄR BARAA SÅÅÅÅ ROLIG!
Jaja...
Klicka här http://blog.panfu.se/ för att kolla in panfubloggen!

Håll höjd!

Sackira och Sport!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0