Snöflingor!

Hejsan alla läsare!
Idag får man... ett fönster där det åker ner snöflingor! (BARA FÖR GULDPANDOR) Och... en snöflinga att hänga upp i granen! (FÖR ALLA!)
Jag och Bella gick till igloon idag! Det var kul att äntligen få komma dit med henne!
Vi hämtade fönstret (som kändes konstigt att bära på) och den osmältbara flingan.
Vi satte upp fönstret i köket så att vi kunde titta på det när vi åt, och flingan i granen i vardagsrummet (ganska självklart)
Sen började jag läsa panfubloggen! Där stod det bland annat om att Max mormor kommer på besök, och tänker fixa ihop Max och Ella!
När jag gick tillbaka till köket för att göra lunch, så stod Bella i fönstret.
Hennes ögon verkade vara hypnotiserade av flingorna. När jag gick fram till henne och rörde vid henne, föll hon ner i mina tassar.
När hon vaknade förklarade hon (på ett sätt som var svårt att förstå) att hon tittade på flingorna och blivit så virrig av att försöka hålla ögonen på alla att hon helt enkelt somnat.
Det märkte hon genom att hon plötsligt stod på en fårrygg på en sommaräng...

DET SKA BLI SÅÅÅÅÅ ROLIGT ATT MAX MORMOR KOMMER!
Jag har just kommit på en sak, jag har snart varit medlem på Panfu i tre år!
Och alltså har Panfu också snart blivit så gammalt! (för jag blev medlem några veckor efter att Panfu startade)
Klicka här http://blog.panfu.se/ för att kolla in allt om att Max mormor kommer :)

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0