Sockrig bakgrund!

Hejsan alla läsare!
Idag får man... (TRUMVIRVEL) en röd kula till julgranen! OCH EN NY BAKGRUND FÖR GULDPANDOR!
Den visar ett pepparkakshus! Snacka om många sötsaker!
När satt den bakom mig på min profil, blev Paulina (min tigerbolly) helt galen!
Hon försökte bita på mig! Och sen när jag inte smakade gott så blev hon sur... :(
Så plötsligt sprang hon mot dörren, jag som trodde att hon ville ut på en promenad, tog med henne ut.
Hon lekte och hade roligt först, men tittade sen på mig.
Hon sprang allt vad hon kunde, och jag som inte hade en aning om att hon tänkte göra det, tappade kopplet!
Jag sprang efter henne, flämtande, men kunde inte hitta henne!
Jag gick till poolen karibiska stranden, där brukar hon gilla att vara! Men hon verkar ha tänkt efter lite och valde att inte ta det självklara...
Till sist när jag varit i ponnyhagen, vid vulkanen, läskiga skogen och i sjukhuset, hittade jag henne vid en bill på rallybanan.
"PAULINA!" skrek jag argt och lättat.
"Du får lova att aldrig, hör du vad jag säger? Aldrig! Gå ifrån mig igen!" sa jag rasande.
Jag tog tag i kopplet och gick hem, med en skamsen Paulina släpande efter mig.
Nu har hon försökt ge mig godis och sånt, men jag kan bara inte sluta vara arg, hon försvann nästan, och hon är den bolly jag fick nästan först!
Suck... Jag får väl se hur det går!
Klicka här http://blog.panfu.se/ för att kolla in panfubloggen!

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0