Sovit...

Hejsan alla läsare!
FÖRLÅT FÖR ATT SACKIRA ÄR SÅ SEN MED ATT SKRIVA! Och föresten... hej!
SPORT! Det är jag som ska be om ursäkt!
Jag har inte skrivit på heeela dagen, för jag har sovit!
Vaknade för tre timmar sen, VRÅLHUNGRIG!
Japp! Så hon fick äta en trerättersmiddag, vilket tog tre timmar!
Så därför har vi dåliga nyheter, inget stort inlägg alls idag! :(
Nee, för jag har bara drömt om att jag varit i ett glassland och ätit glass! YUMMY!
Mm... så vi kan berätta.... IMORGON ÄR DET NYÅR!
Jaa! COOLT VA!? Och konstigt att det snart är 2011! Bara en nolla....
Aja... och sen har det kommit (TRUMVIRVEL) NYA KLÄDER! Nyårskläder!
Jag tänker däremot ha min gamla vanliga rosa klänning :D
Och jag ska... inte ha något på mig.... (SUUUUUUUR)
Du ska faktiskt ha en röd fluga på dig :D Och Bella ska ha en svart rosett...
ÅÅÅÅHHHHH.... ehm... jag gillar tjejer, med svarta... rosetter... HEJDÅ!
Hehe, hejdå Sport!
Jag har faktiskt en plan om nyår, ATT PARA IHOP BELLA OCH SPORT :D
Föresten, imorgon berättar vi om... VÅRA NYÅRSLÖFTEN! Och mer! :D
Klicka här http://blog.panfu.se/

Håll höjd!

Sackira och en Sport som kom tillbaka för att skriva hejdå!

PS:
Blev inte så kort ändå o.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0