Bolly rapport!

Hejsan alla Sackiras läsare!
Jag är som ni vet, Sport (Sackiras black bolly)
Förra gången lyckades jag undan obestraffad, men jag tror faktiskt att Sackira inte skulle bestraffa mig ändå o(^.^)o
Det är väldigt bra!
Jaa... bollys är väldigt konstigt nog släkt med får... fast från väääldigt långt håll.
Vi är släkt på det här sättet...
Bollys---Ankor---Gäss---Svanar---Fåglar---Kråkor---Duvor---Talljoxsar (vet inte hur det stavas) ---Ödlor (vet inte hur vi har blivit släkt men jag vet det i alla fall)--- Grodor --- Fiskar --- Aborrar --- Kräldjur --- Krokodiler---Alligatorer---Mullvadar (vet inte heller hur det gått till)---Grävlingar---Igelkottar---Piggsvin---Grisar---Kossor---Får!
Japp, visserligen vet jag inte hur det har gått till... men det är i alla fall så!
Japp... så var snäll mot fåren!

Sport

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0