Bolly rapport!

Hejsan alla Sackiras läsare!
Jag är hennes svarta bolly, Sport! Förut skrev ju Bella, den röda bollyn, men tyvärr så vill inte hon skriva längre, så nu får jag göra deatjooot. Ojdå... ATJOO! Jag är, som hon berättade i för inlägget ATJOO sjuk!
Det är faktiskt många bollys som blivit, så kom ihåg pandor, ge oss ytterkläder också!
Annars tycker bollys om snön, jag till exempel är sur på Sackira för att jag inte får vara ute varje dag, både för att jag älskar promenader, och för att jag älskar snön. Men jag får inte gå ut, för jag är så förskyld ATJOO!
Det är faktiskt riktigt jobbigt!
Annars: köp mer bollys! ATJOO! Om du bara köpt en så vill jag inte vara påträngande, men vi bollys gillar att ha sällskap väldigt ATJOO mycket!
Sport, vad håller du på med?
Ingenting ATJOO alls!
Varför står det massor av text på datorn då, du skulle ju bara spela!
Inget skäl alls!
SPORT! DU FÅR INTE SKRIVA NÅNTING OCH DET VET DU! I ALLA FALL INTE NÄR JAG INTE ÄR MED!
Jag skriver nån annan gång, hejdå!

Sport ATJOO!

PS:
Kan ta ett tag, Sackira
...
Sluta skriva Sport!
Kommer nog hålla mig borta från datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0