Elektrisk stöt!

Hejsan alla läsare!
Höstlovet har varit så upptaget för mig att jag inte hunnit skriva :(
Men nu ska jag göra det!
Har ni sett blixtarna från fyren? Läskiga va? Det tycker verkligen jag!
Jag gick dit själv efter att ha läst bloggen, jag ville veta om det verkligen var sant???
Och det var det minnsann, lika sant som att jag heter Sackira!
Jag gick in i fyren, med skakande ben, efter att ha läst bloggen visste jag bättre än att röra ledstången.
Jag gick långsamt upp, och sprang sen upp dom sista trappstegen.
Där fanns en skugga, som höll på med några maskiner.
"V-v-v-v-vem där?" frågade jag med skakig röst.
"Det är jag, Prf. Bookwoorm!" sa prf. Bookwoorm. "Jag håller på med en fantastisk uppfinning!"
Jag tittade mig omkring... nee, så fantastisk tycker jag inte den är när man tänker på hur elektrisk den är.
Men jag får inte berätta mer, det skulle bryta mitt löfte om att inte berätta något förens Ella och Max gör det.
Han tycker om att få berätta själv... så ni får väl fråga honom själva!
Klicka här http://blog.panfu.se/ för att vå veta mer!

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0