En sotig och huttrig dag...

Hejsan alla läsare!
Idag som ni kanske vet, är det Fredag, och det är nog min favvodag på veckan, faktiskt är det de.
Så... nu har jag skrivit varje dag i en hel vecka och det ska jag försöka fortsätta med! Det får ni se hur det fungerar!
Idag var jag med min bästa vän på Panfu Sarahjo, vilken rolig tjej hon är!
Idag så skulle vi sova över, men innan det bestämde vi oss för att gå till vulkanen och titta på stjärnorna... som inte fanns! DET VAR DAG!
Jaha.... vi gick sen till poolen, och badade! Kära pandor ni får inte prova detta själva! Det var isande kallaste iskallt! Det var som.... att vara en pingvin! Och jag är ju en panda...
Jag sprang hem och tände en ljusstake och.... hoppade in i den! Japp! Och jag började brinna, hon gjorde samma sak, hennes hår började brinna! Jag brann, men som tur var hann jag fixa en miniplast pool innan det var nån allvarlig skada, tyvärr tappade Sarahjo håret.... men jag hade hårväxarkräm hemma, jag är ju en frisör!
Jaa.... allting blev bra till slut!
Och nu... får ni inte glömma att hälsa på Ulla, ni som inte gjort det!
För att få veta mer om Panfu, och vissa delar som jag skriver här, klicka här http://blog.panfu.se/ jaa.... det var nog allt... fast idag gick jag till Kamaria och fick höra dagens spådom!

Vanligtvis har vi inge aning om vad vi inte förstår

Vilken konstigt spådom! Vad ska den hjälpa i vår svåra pandavärld (som inte är så svår)

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0