FÖRSTA ADVENT!

Hejsan alla läsare!
LJUS! Idag är det första advent, och jag har ingen ljusstake! Vänta lite... (rotar bland grejor) ja juste! Min krans med fyra ljus på...
Den första är tänd...
Japp, första advent, jag älskar den här dagen. För nu kan jag få börja på panfukalendern. Dag 1: avklarad. Då har man bara 23, eller 24 det beror på hur man räknar, dagar kvar, tills JUL!
Jaa... tiden går fort. Jag fyllde år den femte november, och nu är det snart jul. Förvirrande...
Vi får se hur det ska gå den här julen!
Idag blir det en väldigt tom blogg. VÄÄÄÄLDIGT TOM BLOGG.
Klicka här http://blog.panfu.se/ för att få se mer saker om Panfu och annat.

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0