IGLOOPARTY!!!!!!!!!!!!!!

Hejsan alla läsare!
IDAG ÄR DET IGLOOPARTY!
Jag hade precis ätit upp då jag kolla på panfubloggen. "Va roligt att det ska bli ett party på söndag!" sa jag till min röda bolly, Bella, som satt och åt lite av min mat.
Bella stirrade på mig med en meningsfull blick och tog sedan upp min kalender ur min väska.
"Vilken bra idé Bella!" sa jag. "Det är ett helt perfekt tillfälle att skriva ner om discot!"
Jag tittade i almenackan tills jag kom till rätt dag och skrev ner det.
"Okej, dags att läsa hur lång tid det är kvar!" sa jag förväntansfullt.
Jag räknade om och om igen, och fattade till slut varför Bella tagit upp almenackan.
"HERREGUD! PARTYT ÄR IDAG!" skrek jag i förtjusning och i förskräckelse.
För det första visste jag inte vad jag skulle ha på mig. För det andra hade jag just tagit ett sömnpiller så att jag skulle kunna sova lite längre, för det tredje, så var jag redan sömnig.
Jag började slänga på mig mitt rosa linne och lila tights, och mina silverklackskor.
Jag diskade så snabbt jag kunde men höll hela tiden på att somna.
När jag äntligen kom fram kunde jag knappt hålla ögonen öppna, men när jag gick in så ändrades det, NU KUNDE JAG KNAPPT STÄNGA DOM!
"Herregud..." mumlade jag.
Allting lyste och det var så många pandor där att jag inte kunde se mina egna tassar!
Jag gick fram till där man fick dricka och beställde något som motverkade sömntabletter, och jag fick bambukaffe. Aja, smakade som bambu i alla fall!
Sen började jag parta loss med min kompis, Mikuru!
Till sist gick vi till min koja eftersom det varit så många där.
Ni kanske träffade mig? Det skulle vara roligt, skriv en kommentar då om det!
Jaa, det var nog allt om det!
Glöm absoluuuut inte att skriva till Kamaria om äventyr i rymden!
Läs mer om Panfu här http://blog.panfu.se/ och så kan ni också spela grymma Panfu!

Håll höjd!

Sackira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0