IMORGON!

Hejsan alla läsare!
Imorgon... är det äntligen dags! FÖR PRESENTER!
JIPPIE!
Gud va roligt det ska bli... men jag undrar vad det kommer vara... kanske julkläder!
Eller massor av godis som alla ägare måste ge till sina bollys!
Sport! När sa jag att du skulle få skriva? Aja... det går väl bra då! Men den där teorin Sport kanske inte är den bästa...
Inte? Hela grejen med julafton är att bollys ska få snygga grejer och att ägare ska vara nöjda med att köpa och ge saker till sina bollys!
Jaa.... du har verkligen fattat julgrejen Sport!
Tack så mycket!
Jag skojade ju bara! Sluta larva dig nu...
I vilket fall så gick jag och Sport på promenad till slottet. Vi tittade på julgranen, och det var verkligen mysigt!
Japp! Sackira kramade om mig... och lovade att jag skulle få mest presenter i världen!
Suck... neeeeej... vad jag sa var att du och jag hade det mysigast i hela världen!
Juste...
Okej, då fortsätter vi! Jag såg plötsligt en underlig skepnad som liknade... jaa, jultomten!
Jag förstod såklart att det inte var honom så fort jag såg honom!
LJUG INTE NU! Der var minsann du som såg honom först och skrek "JULTOMTEN HAR KOMMIT HIT!" Och sen hoppade du fint in i min famn. Jag gick framåt mot skepnaden, men det var bara Kamaria, konstigt nog!
Neeeej! Det var inte Kamaria, det var Bonez utklädd till tomte!
Suck suck och åter suck, det skulle aldrig hända Sport! Bara för att du är så rädd för Bonez betyder inte det att han finns överallt!
Så hur förklarar du då att han kom hit på halloween!?
Det var inte Bonez... det var Carl! Vilket jag har berättat för dig! I vilket fall... Kamaria stirrade på våra förvånade blickar. "Vad stirrar ni på, har jag nånting i ansiktet?"
Då sa jag det mest smarta "nejdå Kamaria, det är ingen fara! Vi trodde bara att du var nån annan!" Fast Sackira sa "KAMARIA! DU SER VÄLDIGT TOMTIG UT! ÄR NI TVÅ TVILLINGAR!?"
Sport! Det var precis tvärtom! Jag sa det första och du sa det andra, föresten är Kamaria ledsen för det. I VILKET FALL! Jag bjöd in Kamaria till en kopp te, och därinne... jaa där luktade det pyton.
Detta är faktiskt sant! Jag hade glömt att städa på toan efter mig!
Japp! Men säg det inte som en bra sak! Hon blev faktiskt ganska irriterad efter att hon varit tvungen att hjälpa till att städa, medans du gick och lekta med Bella (min röda bolly)
FÖRLÅT!
Aja, i vilket fall, är Kamaria sur på mig, och gick ifrån min koja när jag gick och tjafsade med Sport. Så synd! Jag måste verkligen komma på ett sätt att få henne att bli vän med mig igen! Kan ni hjälpa mig? Kommentera gärna med tips på hur jag ska göra!
Jag vet redan det! Du borde gå till henne och säga att hon ser ut som tomten, och att hon borde skaffa skägg! Då kommer hon bli glad för hon gillar ju tomten!
Förlåt nu Sport, men det var nog den värsta ideen nånsin!
Glöm inte att gå in på panfubloggen, klicka här http://blog.panfu.se/ för att komma dit!

Håll höjd!

Hejdå, eftersom jag vet att ni inte behöver flyga som Sackira verkar tro, jag menar håll höjd, jag tycker man ska säga håll låg....

HÅLL LÅG!

Sackira och en numera mörbultad av Sackira, Sport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0