Intervjun!!!!!!!

H.ejsan alla läsare!
Jag har glömt att skriva en intervju ganska länge... förlåt Isa!
Joo, Isa är den som intervjun handlar om, hon är en av dom bästa pandorna jag känner, men jag känner inte sssuuuupermånga! Men hon är suupersnäll!
Okej, dags att börja med intervjun! Föresten, jag kommer skriva S vilket menas med mig, och I vilket menas med Isa!

S:Hej!
I:Hejsan!
S:Varför började du på Panfu?
I:Jag vet inte riktigt, men jag hörde så mycket om det, sen så blev jag intresserad och började.
S:Vad gillar du mest med Panfu?
I:Tja, det är svenskt, så det är lättare att träffa vänner och jag tycker det är glatt, men jag tycker mest om mina vänner.
S:Vilket spel spelar du mest?
I:Crazy numbers helt klart! Men det som är roligast är nog fyra boom tror jag.
S:Hur tycker du det är när det gäller mobbning i Panfu?
I:Jag tycker det är hemskt och jag tycker det är bra av Kamaria att påpeka det i bloggen.
S:Tycker jag med!
S:Hur tyckte du det var första dagen i Panfu?
I:Jag blev överasskad över hur kul det var när man väl förstod, men först var det bara konstigt.
S:Vilken händelse har du gillat mest under tiden du varit i Panfu?
I:Det var en svår fråga, men det var nog min födelsedag.
S:Har du någonsin blivit mobbad?
I:Ja det kan man säga på sätt och vis.
S:Finns det något du tycker är dåligt med Panfu?
I:Ja, fast det är bara småsaker.
S:Ok, det här är min sista fråga. Om du fick välja på vad som helst om Panfu som är bäst, vad skulle du välja?
I:Hmm... då tar jag nog, mina vänner och annat trevligt, alltså nästan hela Panfu!
S:Tack så mycket för intervjun!
I:Varsegpd!

Jaa, hon är jättesnäll!
Efter det här gick vi och badade!
Klicka här http://panfu.blog.se/ för att få veta mer om panfu!

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0