Lamm?

Hejsan alla läsare!
Jag läste bloggen, och vet ni vad? Lamm har kommit till Panfu!
Det är såååå roligt! Tänk om man snart kan köpa ett lamm? Lamm+Sackira=en hysteriskt glad Sackira!
Japp, jag älskar får! Speciellt ulliga :) alltså alla!
Idag hittade faktiskt jag ett lamm, det bräkte så himla sött, men när jag tänkte klappa den, så gick det inte lika bra! Lammet sprang iväg så snabbt han/hon kunde! Jag såg inte han/henne sen dess! Synd, jag hade med mig mat! Inte gott att äta allt själv :(
Idag har faktiskt inte mycket hänt... förutom att det snart är första advent, för att vara mer exakt, på Söndag, och Panfu ska ha en ritartävling, så skicka in teckningar så snabbt ni kan! Priset: fina saker till kojan! Tyvärr är jag varken bra, eller vet hur man skickar in, så fråga inte mig!
För att veta mer om allting i Panfu klicka här http://blog.panfu.se/ och så kan ni även spela Panfu direkt!

Håll höjd!

Sackira

PS:
Glöm inte att ta på er mycke kläder, Max är ju väääldigt förskyld. Det är även min svarta bolly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0