Morgonrockskväll!

Hejsan alla läsare!
Här sitter jag med min morgon/badrock på mig. Tofflorna är varma, allt är helt perfekt...
Jag har just ätit och är glad för att jag stannat hemma i värmen idag... fast innan gick jag ut, och det är skälet till att jag inte gått ut sedan dess.
Jag gick ut genom dörren och kände kylan tränga sig omkring mig.
HJÄLP! Tänke jag, detta är nog den kallaste platsen på planeten!
Jag gick till staden och in i glassbaren och tog en glass, jag gick ut och åt. Jag blev genast kallare än en isbit, jag ropade till av förfäran över min iskalla glass.
Jag sprang till djungeln, in i vattenfallet eftersom att jag inte visste riktigt vad jag skulle göra.
Jag gick ut från kylan och... blötheten? I alla fall för att jag var blöt också. Jag kände hur det blev ännu kallare, och inte bara mitt ansikte och tassar. Hela kroppen!
Jag sprang det snabbaste mina tassar ville bära mig till tryggheten av min koja.
Där luktade det... rök. Jag blev livrädd, jag sprang in i köket där lukten kom ifrån. Mina bollys hade grillfest.
"SLUTA! NU!" skrek jag.
Alla bollysarna tittade förskrämt och förvånat på mig. Dom hade tydligen inte märkt att jag var där.
Jag fick städa upp, och nu är allt bra, yay!
Det finns en is staty i sakmaskinen idag! Hoppas att ni gillar den! OPS! Oroa er inte för att den ska smälta, den klarar sig för alltid!
För att få veta mer om Panfu och vissa saker jag skriver här klicka här http://blog.panfu.se/

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0