SISTA DAGEN!

Hejsan alla läsare!
IDAG ÄR DET SISTA DAGEN SOM DET ÄR IGLOOPARTY! :(
Jätteledsen...
Aja, jag hade så bråttom att komma till djungeln idag att jag råkade med ganska mycket trubbel.
Jag satte på mina skor på mina... nedertassar? Kallar dom baktassar... i alla fall, så fort jag kunde, på med jackan!
Jag sprang ut genom kojan, hoppade nästan fram, tills jag kommit till djungeln.
Jag sprang, men halkade på nånting, lite frost! Yay det börjar bli vinter! Det tänkte jag också, och tänkte på det så mycket att jag inte kom ihåg att jag halkat. Jag slog i mitt huvud i marken.
AAAAAJJJJJJ!
Jag ställde mig upp igen, yr efter det hårda slaget.
Sen kom jag ihåg vad jag skulle göra...
"IGLOOPARTY, HÄR KOMMER JAG!" skrek jag så högt att alla pandor stirrade.
Jag rodnade men sprang... sprang in i väggen på igloon.
BRAAAK!
Ett litet block lossnade, jag satte tillbaka det genast!
Sen sprang jag in, där stod alla och stirrade på väggen där braket, alltså jag, kommit ifrån.
Inget hål i alla fall, faktiskt inte så dåligt alls!
Sen stirrade dom på mig, en av dom fnissade. :(
Sen började partyt igen, och jag var med! YEY!
Men igloon kommer ju vara kvar imorgon också! Men inget party... :( jag tror i alla fall att den kommer vara kvar! Det återstår att se!
Klicka här http://blog.panfu.se/ för att få veta mer om Panfu, och såklart, spela Panfu direkt!

Håll höjd!

Sackira

PS:
Det har kommit nya ismöbler, och fina blå kläder!
Glöm inte att titta i katalogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0