Attackerar Bonez!

Hejsan alla pandor!
HINYA!
Så ska jag låta när jag får tag på Bonez...
Idag försökte jag faktiskt få tag på honom...
Det var väldigt pinsamt... joo så här var det.
Jag hade tagit alla vassa saker jag hade, och sen hade jag låsit in alla mina djur i lådor så att inget hände dom.
Sen sprang jag till slottet. Bakom slottet stod en panda, som påminde mig om Bonez! Jag sprang fram och hoppade över och råkade göra ett litet sår. Sen tog jag ett rep som fanns på marken och band fast "Bonez".
Det visade sig vara en helt vanlig panda... PINSAMT!
Jag fick säga förlåt och ta pandan till sjukhuset... stackarn...
När jag sen kommit hem fick jag knappt upp låsen för alla nycklar låg omspridda på golvet.
Det tog en halvtimme, gäääääsp...
Jag ska nog gå och lägga mig och sova lite till innan jag går upp igen, annars kommer jag istället för att attackera någon, sova på någon!
Måste skriva det här fort innan jag somnar, klicka här http://blog.panfu.se/ för att få se mer!

Håll höjd!

Sackira

PS:
GÄÄÄÄÄÄSP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0