Bonez tillbaka?

Hejsan alla läsare!
Har ni hört den hemska nyheten, Bonez är tillbaka!!!!!!!!!!!!!!
Jag skrek när jag fick höra nyheten, så högt att några av er kanske hörde mig.
Jag sprang till mina kompisar och berättade, men dom visste såklart redan... nu träffade jag faktiskt på Carl i mitt virrvarr.
"Vad håller du på med Sackira?" frågade han förundranssamt.
"J-jag f-f-fick ju-s-st r-e-eda på n-y-yheten...." stammade jag fram.
"Ahhhh...." sa han tyst för sig själv.
Jag lugnade ner mig, han bjöd mig på glass vid glassbaren, sen var han tvungen att springa.
Jag ville springa efter för att jag inte ville vara ensam, men min glass var för hög för att man skulle kunna springa med. Så jag åt upp den istället.
Efter det kom mina kompisar så nu är det okej...
Jag tror att jag liksom alla andra på Panfu, att Bonez blir tillräckligt rädd för hajen och håller sig borta från pokopetsen. Han får aldrig röra min Woody, eller min Marieta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi får hoppas att det går bra...
Klicka här http://blog.panfu.se/ för att se ännu mer om allt det här.
Dessutom har Ella och Max blivit vänner igen.

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0