Dåliga pannkakor!

Hejsan alla läsare!
Idag har allt om det nya spelet lugnat ner sig, så då kan jag ju inte berätta så mycket mer om det, faktiskt, ingenting alls! Men jag har en sak jag varit med om som jag kan berätta.

Jag och en av mina vänner var och åt lunch på restuarangen, två härliga pannkakor av Bruno, med jordgubbssylt på! Mums! Vi drack saft till. När vi hade ätit och pratat och druckit, så kände vi hur vi började må dåligt. Plötsligt kräktes jag över stearinljuset! Tur för er att Bruno har bra saker att tvätta med.
Nu tänker ni kanske att Brunos pannkakor är äckliga, men det var faktiskt matförgiftning, vet inte hur, för Bruno hade såklart inte gjort det med flit. Aja, det kan hända alla, men en annan sak måste jag berätta om pannkakorna och saften, och såklart sylten, och det var att allt ihopa var fantastiskt gott. TACK BRUNO!

Så det var min historia för idag.
Det har kommit nya hjärtkläder idag, perfekt för kärlekspar! Eller så kanske du bara gillar hjärtan och vill ha på dig kläderna, dom ser strålande ut! Och dom kommer från Danmark! Jag har inte köpt dom, men däremot annat.
Glöm inte att man fortfarande kan se Krucio filmen, den är fantastisk!
Föresten, jag jobbar i skönhetssalongen, och jag tycker att ni läsare borde tänka på att gå dit igen och få en klippning, för nu för tiden är det alltid tomt, och jag kan tyvärr inte klippa ingenting, ingen kan det! Så kom gärna dig! Där finns ju också roliga spel.
Föresten, panfubloggen är det ju inte alla som läser, och det tycker jag man ska göra. Så här är en länk dit, klicka! http://blog.panfu.se/ 
Kommentera gärna!

Håll höjd!

Sackira 

Kommentarer
Postat av: Bonggos

Hej jag gillar din blogg jätte mycker jag läser den varje dag!

2010-10-15 @ 20:09:20
URL: http://bonggospanfuliv.blogg.se/
Postat av: Sackira

Hejsan Bonggos!

Gud va roligt! Skriv gärna mer kommentarer!



Sackira

2010-10-15 @ 21:54:39
URL: http://sackira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0