Disco!

Hejsan alla läsare!
Idag och igår har det varit disco! COOLT!
Jag kan knappt sluta dansa, men jag har tvingat mig att börja skriva på min dator om bloggen.
Det har också kommit nya kläder! För dig som älskar naturen, här är ditt plagg! Båda kläderna är fantastiska! Dom kommer från Polen!
Så köp dom! Om du vill såklart.
Idag har jag som nästan varje dag, varit med om ett äventyr! Men Panfu kan vara väldigt äventyrligt!

Jag var på väg till discot, jag hade tagit på mig min favvoklänning, rosa och fransig där nere. Och sen glittriga klackskor.
Jag har ju brunt kort hår, så jag kan inte fixa på det.
Jag gjorde mig i ordning lite till så att allt skulle var perfekt, och sen tog jag på mig dykardräkten och gick till stranden. Sen simmade jag mot undervattensskolan. En stor ström tog plötsligt tag i mig, jag brukar simma den väg som alla simmar, men bestämde mig idag för att ta vägen åt lite mer vänster.
Jag fördes långt långt bort. Det var läskigt och jag höll andan i rädslan att jag skulle andas in vatten, men det gjorde jag såklart inte. Till sist var jag ute ur strömmen, men jag var definitivt inte vid undervattensskolan.
Däremot såg jag att det kom sandig mark framför mig, och där gick jag upp.
Och där fanns den ön Pandabeard var på under spektaklet  med, min son är en pirat.
Jag var lite chockad.
Sen kom plötsligt Pandabeard fram från djungeln, han hade letat efter sin pappegoja.
"Vad gör du här?" frågade han mig förvånat.
Jag flämtade tog av mig dräkten och sa sen "jag simmade för mycket åt vänster på vägen mot undervattensskolan..."
"Arr, ojojoj... det var dåligt, den strömmen som finns där är en av dom värsta jag varit med om, en gång åkte jag över haven rakt över den, och det var inte lyckat!"
Vi pratade ett tag, sen hjälpte han mig tillbaka.
Sen kom jag äntligen till partyt!
SLUT!

Det var allt för idag, förutom min dagliga påminnelse om panfubloggen. Klicka här http://blog.panfu.se/ Och så kommer du dit!

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0