Intervju och falsk Bonez!

Hejsan alla läsare!
Förlåt för att jag inte skrivit men jag har inte haft tid.
Snart är det halloween, och nästa vecka på fredagen så är det min födelsedag!
YEY!
Men nu om Panfu...
Jag gick till slottsgården. Där stod Bonez, men inga pandor? Konstigt...
Jag gick fram till honom med darrande ben.
"Du kommer inte få n-någons pokopets!" skrek jag (och stammade).
"Det kommer jag visst..." sa han med en förskräcklig röst. Jag kissade nästan på mig.
"Ta det lugnt Sackira!" sa han till sist när jag nästan svimmat. "Det är bara jag, Carl Caruso! Jag har på mig den här dräkten för att skrämmas, sen spelar vi sten sax påse! Bra va! Och bättre än det... om du vinner kan du får välja på en halloweendräkt eller pengar! Fast det är inte så bra för mig, men om du förlorar, ja det får du veta om du förlorar."
Det sista sa han med en glimt i ögat som om han skulle vinna... SÅKLART INTE!
Jag brukar vara bra på sten sax påse, och mina talanger svek mig inte denna gång heller!
YEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men Carl blev däremot lite snopen när han stod där med en pengasäck (har redan en vampyrdräkt) och gav den till mig.
"Hur kunde jag förlora" sa han, sen mumlade han lågt, men jag hörde det ändå. "Igen..."
Så ni andra är också lysande på det? Eller så är Carl kass på sten sax påse, men jag tror det första alternativet.
Glöm inte festen imorgon!!!!!
Det har föresten kommit nya medeltidskläder!
HÄFTIGT VA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Läs mer här http://blog.panfu.se/ där får du veta om aaallt... förutom mina äventyr såklart!

Håll buuuande höjd!

Sackira

PS:
Imorgon är det bra läge att skrämmas med dina kompisar, glöm inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0