Klippning!

Hejsan alla läsare!
Lördagar brukar alltid vara perfekta på Panfu, och det var det den här dagen också.
Jag gick och klippte mig, men jag får nog fixa tillbaka håret, det är inte så snyggt. Jag klippte min hjärtwobby också. Hon blev väääldigt glad. Hon heter Violet. Hon är jättesöt.
Annars har jag också tävlat med min Woody, och nu ska jag berätta något vääääldigt konstigt som hände.

Jag gick helt lugnt mot banan med Woody, han slet och slet för att få komma fram, när vi till sist var framme skuttade han ivrigt.
Tävlingen började och han sprang snabbt. Men plötsligt hörde jag.
PANG!
Det kom från Woody, jag sprang fram till honom, men där fanns bara ett rökmoln. Jag sprang efter rökmolnsspåret som gick upp till himlen. Till sist var jag vid sjön, där hade han fallit ner i vattnet. Han hade en leksaksraket på magen, den styrde Marieta.
Hon fick inget mys idag.
Och därför så vill hon inte titta på mig just nu, suck.

Jaa, inget annat att berätta...

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0