Professor Bookworm!

Hejsan alla läsare!
Jag har inte varit inne på länge, men det har varit för att min dator har varit på reparation. Nåja, till det viktiga, alltså Panfu!
Professor Bookworm har ju fixat till spelet på gåtmaskinen, bra va! Det är inte min favorit, men jag är ju inte alla andra pandor! Nåja, när professor Bookworm skulle fixa till maskinen så kopplade han i fel sladdar, för han är ju färgblind! Så han hade ju problem ett tag eftersom han fick en elstöt, men jag tror att det alltid blir problem om man får elstötar i sig, jag klarade mig. Efter alltsamma gick jag till professor Bookworm och pratade med honom, och jag fick fram en intervju, i den kommer jag skriva S vilket menas med Sackira, alltså mig, och jag kommer skriva B för professor Bookworm.

S: Hej!
B: Hejsan Sackira!
S: Jag har hört om spelet, och elshocken...
B: Jaa, spelet kommer bli fantastiskt för alla pandor, däremot får nog sjuksköterskan slut på gummihandskar. Elshocken är jag bara glad att den är över!
S: Det är vi alla! Det är bra att det inte hände något värre, vad skulle vi göra utan får professor?
B: Vet faktiskt inte! Nee, jag bara skojade! Ni skulle väl klara er, men en ny uppfinnare, det skulle ni få leta efter läääänge.
S: Jaa, verkligen. Har du provat på spelet?
B: Ja, men inte så länge, jag gillar inte att spela lika mycket som jag gillar att uppfinna spelen!
S: Det är väl bra det, för det är inte alla som vill uppfinna spel, så då skulle vi ju inte ha några spel att spela!
B: Det är sant, men ni skulle nog klara er ändå, ni är ju alla snälla pandor!
S: Jaa, eller dom flesta i alla fall, jag vet inte om jag är snäll.
B: Det är du visst!
S: Tack... (rodnar)
B: Varsågod, om du ursäktar mig måste jag gå, det är många pandor som behöver hjälp med spelet!
S: Jag förstår, hejdå!
B: Hejdå!

Så, jag har inget mer att berätta, förutom att det finns nya kläder, men det vet nog alla redan!

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0