Skola?

Hejsan alla läsare!
Jag är ledsen att jag skriver så sent idag, men det är ju fredag!
Idag har det inte hänt något nytt officiellt i Panfu, däremot har jag mött en kille som kände igen bloggen, där man spelar 4 boom. Om du läser, säger jag bara tack!
Idag har det hänt något annat, jag har gått i skolan, undervattensskolan. Jag brukar vara där för att skaffa pengar, men idag fick jag istället en lektion. Min kompis Mikuru hade läraren som lärare... och jag ville vara med Mikuru... så jag var det! Det var roligt, tills en av mina bollys mådde dåligt och jag var tvungen att gå, sen var alla borta... synd!
Inga nya kläder, i katalogen i alla fall. Jag har shoppat loss idag.
För er som inte märkt det än, och det tror jag att ni har, det är leveldag idag! Så, gå till djungelgrottan och levla!
Återigen, en sak som kanske blir en vana, så ska jag be er som inte är inne på Panfubloggen att gå in där. Klicka här http://blog.panfu.se/ sådär.
Inget mer att berätta, förutom att del 2 på berättelsen förmodligen kommer imorgon, om den inte gör det, så kommer den garanterat på söndag.

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0