Träffat kändis!

Hejsan alla läsare!
Har ni sett dom nya kläderna? Dags för er att bli superhjältar!
Idag har jag stora nyheter, för mig i alla fall men ändå! JAG HAR TRÄFFAT BOGNO!
Panfustars skrivare!
Han vann ju priset, nu är vi vänner.
Har ni också hört om kärleksprasslet med Max, Ella, Penny och Lenny? Skriv in tips till honom! Jag hoppas verkligen att allt går bra.
Äntligen erkänner Max att han gillar Ella, på ett kärsätt!
YEY!
Har tyvärr inget mer att skriva idag... men lite senare idag kommer jag skriva fortsättningen om Linnea.
Klicka här http://blog.panfu.se/ och så kommer du till panfubloggen, och får mer reda på allt om kärlekstrasslet och allting!

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0