Bra eller dålig roll?

Hejsan alla läsare!
Igår så fortsatte det såklart hända saker efter att jag skrivit, och det var just det som hände. Jag var inne på Panfu, som vanligt, då jag gick till regissören och svarade på hans lilla frågesport. Jag gillar inte att fuska, men jag vill inte vara elak så jag berättar svaren.
1. Krucio
2. Paul
3. Kamaria
4. Baboom

Jag är säker på att ni som läser är så smarta att ni redan vet svaret, men ändå, den sista frågan var jag lite osäker på.
Nåja, som alla andra tror jag har jag fått rollen som en vit mus, undrar var mössen kommer in i bilden? Föresten har jag fått en stor staty nämnd Pandy, och det är, det hör man på namnet, en panda, i äkta guld! Jobbigt för Panfucentralen att fixa så mycket guld?
Annat som hänt idag? Jag har en ny stil, Ella kläderna! Jag är nöjd, men faktiskt lite missnöjd, jag gillade inte håret så mycket, inte jättelikt Ellas.
Appropå kläder, det har kommit bebiskläder till Panfu! Från Finland, eller det var någon från Finland som gjort dom. Applåd för honom! Jag har inte tagit på mig dom, dom är inte direkt något jag är sugen på just nu, men jag kommer nog köpa dom imorgon, om inte något nytt och bättre kommit. Men det skulle vara svårt att göra något bättre.
Jag älskar kläderna andra har gjort men jag är sugen på kläder från Panfu också...

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0