Egen cirkus

Hejsan alla pandor!
Idag bestämde jag mig för att göra en liten egen cirkus, det gick väl sådär. Jag har redan ett cirkustält som koja så det var inget problem, och mina artister var mina bollys och min wooby, och huvudnumret var... (TRUMVIRVEL) MIN POKOPET! Men sen gick det lite snett...
Såhär gick det till. Jag stod i mitten av min koja, med faktiskt bara mina husdjur som publik, men dom var ju också artister. "Mina damar och herrar, välkomna till Sackiras cirkus!" ropade jag till en låtsats publik. "Idag har jag tyvärr bara ett nummer att bjuda på, men jag lovar att det är så fantastiskt att det är som alla möjliga slags nummer." Sedan gick mina artister fram på en konstig rad. Tricket var att dom alla skulle hoppa igenom en stor eldring tillsammans! Det gick bra när alla hoppade, men sen så ramlade vissa och slutade mitt i hoppet. Till sist var det bara min pokopet som klarat sig. Så min idé... sög? Kanske ett lite starkt ord? Nee!

Håll höjd!

Sackira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0