Bolly rapport!

Hejsan alla bloggläsare!
Mitt namn är Bella, jag är Sackiras röda bolly.
Jag får igentligen inte skriva, men jag tycker att för en gångs skull ska en bolly få utrycka sig, så då och då ska jag berätta om vad bollys gör... om äventyr som faktiskt jag gör och inte Sackira...
Idag har jag inte fått gå ut och gå, för Sackira har skaffat sig ett promenad schema, idag är det inte min tur :( Men idag har andra roliga saker hänt. För även om jag inte är ute och tittar mig omkring på Panfu ön så är det väldans roligt med mina kompisar... och den svarta bollyn... nämner inga namn!
Idag var inte Sackira inloggad alls, hon gick inte ens upp för att ta hand om mig, och röd är hennes favoritfärg, så jag är än av dom som hon gillar liiite mer ibland. Eller det tror jag!
Eftersom ingen fick gå på promenad så hade alla vi bollys i Sackiras koja samlats och bestämt oss för en kaktävling! Vi åt så många kakor vi kunde. Till sist hade alla ätit så många kakor att alla såg lite mer runda ut... snart märker nog Sackira dom tomma kakburkarna.
Det var allt för just nu...
Oj... Sackira kommer!!!!!!!!!!!!!!!

Håll hööööööjd! Hjälp!

Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0