Film och jätteost!

Hejsan alla läsare!
Jag har inte varit inne på Panfu på länge så då kan jag ju inte skriva på bloggen :( Men idag var jag inne och då fick jag reda på att en film ska spelas! Det ska bli så roligt!!!!!!
Men jag vet inte så mycket om den, så jag får berätta en annan sak som hänt idag, jag fick en jätteost!
Joo såhär gick det till...
Jag hade gått hem efter att tittat omkring lite på Panfu. Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra, men sedan "KNORR!" så lät det ungefär när min mage knorrade efter mat! Jag tänkte laga lasange i mitt kök men bestämde mig för att för första gången experimentera med maten. Så jag lagade ihop med massor av olika ingredienser (jag fick handla efteråt för att ha lite mat i kylskåpet). Jag hade allting på diskbänken och tog lite lemonad. Jag blev lite mättad och gick sedan till piratbaren för att ta det lite lungt (gick inte så bra eftersom alla kastade glas överallt). När jag gick hem igen så var min koja underligt gul! Och plötsligt fanns det en jätteost framför mig, och den var jättegod! Men även om jag vet ingredienserna så vet jag en sak som jag inte ska göra igen, ta gäst! Mat gäst alltså! SLUT!
Föresten, förlåt för att jag inte skrivit, jag måste göra det varenda dag i framtiden, men jag har mer aktiviteter än jag är van vid just nu :( visst dom är roliga men bloggen är roligare.

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0