Filmpremiär imorgon!

Hejsan alla läsare!
Veckan har gått förbi snabbare än en pokopet i racerfart. Idag är det fredag och imorgon så blir det filmpremiär. Det kommer att bli så häftigt att äntligen få se den.
Jag kommer ju vara med, och jag tror många andra pandor också kommer att vara det.
Idag har jag varit hemma i min trädkoja för det mesta, och bada. Har någon sett dom nya bebiskläderna ännu? Jag har köpt dom, och fått en ny mamma! Hon heter Fizzy7, men hon vill inte vara med mig så mycket :( fortfarande en applåd för henne!
Jag tänkte att man kunde rösta på vem som man tycker är bäst imorgon, jag skriver det idag så att man kan tänka efter. Här är valen man kan välja på:

Ella

Max

Kamaria

Krucio

Jag vet inte några andra som kommer att vara med så det här är det jag vet. Skriv vem ni gillar mest bland kommentarerna, men gör det imorgon! Annars så vet man ju inte säkert.
Jag tror att Ella har varit väldigt ivrig för det här, eller nee, jag vet att hon har varit det, så det ska bli roligt att se hur bra hon verkligen är.
Det har varit ganska få kommentarer och jag skulle uppskatta om jag kunde få det. Speciellt nu när man kan rösta! Jag ska låta röstningen pågå tills på måndag, må den bästa skådespelaren vinna!
Om man inte vill skriva någon utan bara vill kommentera filmen så kan man ju göra det. Undrar vem som ska spela Krucio, för Paul (Krucio) vet inte vem Krucio är just nu.
Jag längtar efter imorgon! Gör ni det? Hoppas det!

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0