Filmpremiären!

Hejsan alla läsare!
Idag har det varit filmpremiär! Visst var den bra!
Jag tyckte att alla var jätteduktiga, speciellt producenten!
En applåd för honom!
Nu har det varit så att ingen skickat in några kommentarer om vem man tycker ska vinna tävlingen. Visst så kanske inte alla var med och sa något, men kanske den snyggaste bilden.
Du får välja!
Idag har ännu en märklig historia hänt:
Jag gick till Bruno med några kompisar och vi åt pannkakor till frukost, det smakade härligt. Det smakade så härligt att jag åt upp allt på en gång även om jag ville spara. Jag visste att jag kunde köpa mer pannkakor men även om Bruno är snabb på att laga mat så var det inte tillräckligt snabbt för mig. När jag väntade på mer pannkakor så slickade jag på tallriken, smaken av sirapen och pannkakorna var kvar så jag slickade upp allt. Vips så var tallriken i min mun och jag hade svalt den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mina vänner blev såklart förskräckta, så jag sprang till sjukhuset vid stranden. Jag kunde inte andas så jag fick skriva ner till dom att jag svalt den och inte kunde andas. Då så bankade dom mig först i ryggen men det ända som hände var att jag fick ont i ryggen. Till sist gjorde dom en snabboperation så att den kom ut. Och man fick inget ärr eller snitt! Dagens doktorer är fantastiska! SLUT!
Så... det var allt för idag!

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0