Gåtmaskinen förstenad!

Hejsan alla pandor!
Jag fick just reda på ett litet problem. Nämligen att gåtmaskinen är förstenad, men när det gäller hopplöshet så brukar Kamaria vara bra på att fixa det, i alla fall när det handlar om magi. Hon har tittat i bibioliteket, och hon har hittat räddarförtrollningen, för dom som inte visste gör den Krucio till barn, föresten han heter faktiskt Paul.
Nåja, nu gör han det.
En sak som är rolig med att förvandla Krucio till barn är att man får en supercool dräkt. Och såklart är det roligt att se Krucio... Paul, så förvirrad!
Idag bestämde jag mig för att ta ett stort bad med min badanka. Plötsligt så hände det en konstig sak, allt blev till sten, och Krucio kom tillbaka, och konstigast av allt var att jag hade en grön klänning med muffins på. Sen så försvann allt och jag var i badkaret igen. Det var en dröm bara! Fast det var inte riktigt en dröm, en mardröm. Snart kommer allt jag äter smaka sten om jag inte får tänka på annat. Som muffins!
Föresten, när jag tänker efter skulle jag vilja ha en grön muffinklänning på Panfu. Då skulle jag slippa behöva gå till restuarangen hela tiden. Men jag måste dit ibland i så fall, för att fylla på! Haha!

Håll höjd alla pandor!

Sackira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0