Ny bloggare på panfu!

Hejsan alla pandor!
Jag är en ny panfubloggare, och jag ska skriva om mina äventyr på www.panfu.se!
Denna dag har Krucio gjort en ny sak förstenad, jag kan lika gärna berätta vad! Men det kan jag väl göra medans jag berättar hur jag kom på det. Men jag vill bara säga att jag är på en annan dag en dom flesta, jag missade en dag.
Jag gick omkring i Panfu och letade efter den förstenade saken. Den fanns ingenstans, jag letade mest i restuarangen, men där fanns den inte. Efter att ha letat så mycket blev jag hungrig, på något sött! Jag kunde ju såklart gå till min koja, där finns det alltid något, men jag tänkte att jag ändå var nära kiosken, så det var lika bra att ta lite godis därifrån. Jag köpte en karamell. Den var väldigt hård, men jag tänkte ändå smaka, så jag slet av pappret med tassen, och där finns det en grå karamell. Lakrits? Det gillar inte jag, men det såg ändå så smaskigt ut, allting såg smaskigt ut så jag brydde mig inte om spindeln som förskräckt flydde från karamellen. Jag tog en första tugga. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!! Det gjorde superont. Så jag tittade i min hand, och förstår att den är gjord av sten, så jag rör genast den med mitt trollspö, och vips, så är den god och smaskig igen, lite mer knaprig kanske, men ändå god. Ni skulle sett Krucios snopna min när jag berättade allt, och Kamarias glada!
Föresten har det kommit nya kläder idag! Gamlingar, idag är det er dag! För det har kommit mor/farmor och mor/farfar kläder! Ta hand om era barnbarn, ge dom karameller, men inte förstenade! Haha!

Som Max och Ella säger, håll höjd!

Sackira


Kommentarer
Postat av: Panfu_Ella och Panfu_Max

Hej Sackira!



Kul att du har skapat en egen pandablogg! Vi ser fram emot fler inlägg! :)



Håll höjd!



Ella och Max

2010-09-03 @ 15:30:12
URL: http://blog.panfu.se
Postat av: Sackira

WOW!

Så coolt att självaste Ella och Max kommenterar min blogg! Ursäkta, måste gå och berätta för... alla mina vänner?

2010-09-05 @ 17:32:09
URL: http://sackira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0