Smashing pancakes!

Hejsan alla läsare!
Har ni hört den nya nyheten? Om ni inte har det så ska jag berätta, smashing pancakes kommer på Max födelsedag! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag är ett av deras största fan, jag har lyssnat på dom... jag vet inte hur många gånger!
Och nu kommer dom göra en konsert! Hoppas jag får en autograf!
Idag tränade Kamaria i olika sporter, och det såg ju ganska roligt ut när hon åkte vattenrushkana i alla sina schalar och halsband! Men hon har faktiskt en poäng i allting! Att sporta är bra för kroppen.
Samma sak i Panfu, har ni märkt att gladhetsmätaren (kallar jag mätaren med smilisar) blir högre om man åker rushkana, jag tror det gäller allt annat också.
Jag har varit sjuk idag så jag kan tyvärr inte berätta så mycket mer.

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0