Tråkig dag!

Hejsan alla läsare!
Idag har man inget att göra förutom att spara pengar, vara med kompisar, ta hand om sina husdjur, eller någonting sånt, för inget speciellt har hänt idag.
Det som är roligt med stora festsaker i Panfu är att man har roligt först, det tråkiga är att nästa dag är det bara som en vanlig vardagssak. Det tycker jag är lite synd. Men det är ändå roligt att se filmen igen, och såklart, så kan man ju spela i Panfu som man gör annars. Och det har jag gjort för fullt.
Alla väntar ju just nu på att Ella och Max ska ge ut ett nytt spännande inlägg, tyvärr har dom fortfarande inte gjort det.
Jag hoppas det kommer mer läsare till bloggen, för vad är en blogg utan läsare?
Skriv gärna kommentarer också, även om det är kritik är det bra att veta. Jag vill ju inte hålla på att skriva om saker som ni bara tycker är jobbiga.
Jag har ett tips till er idag, gå till poolen och bada, sjön är också en bra idé, men vid poolen kan man ju både hoppa och åka rushkana, men att åka i en badring är också skönt. Annars kanske du vill surfa, eller svalka dig med lite glass. För idag är det en riktigt solig dag i Panfu. Men snart behöver man nog köpa jackor och sånt för när snön kommer är det inte så roligt.
Just nu är det bara en sak jag kan tänka på, halloween kostymer! Detta år kommer jag förmodligen vara vampyr, men jag vill hemskt gärna vara häxa. Vi får se, det kanske kommer speciella kostymer?

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0