En panda!

Hejsan alla läsare!
Idag har Ella och Max bråkat om man kunde se en panda i teleskopet eller inte.
Det kan man! Jag såg det själv, och jag är inte galen! Pandan hade något konstigt fat med grå aska i!
Han/hon fast mest troligt han, stod på ett rött och guldigt palats!
Jag tror det var Paul the kid, men liknade... GULP! Krucio!
Jättelikt!
Jag är suuper rädd, jag har en känsla om att vi kommer få en till liknande attack som innan Paul the kid blev... Paul igen... tänk om vi inte kunnat stoppa nåt!
Jag berättade för Kamaria om allt.
"Herregud! Det här är allvarligt Sackira... vi måste se till att Paul the kid inte blir Krucio igen! Om han blir det... så kanske Panfu är förlorat." sa Kamaria och började gråta.
Jag kramade henne.
"Som om jag eller någon annan panda skulle låta det hända! Men vi måste vara på vår jakt och försöka se om vi kan göra något åt allt som händer." sa jag.
Allt hade ju just blivit perfekt! Och nu... nu så är Krucio halft tillbaka känns det som.
Och vad vill Gulliver?
Jag frågade Kamaria om Gulliver, men hon visste inte mer än jag.
"På onsdag får vi reda på allt..." sa hon.
Jag gick hem till min koja.
Där stod alla bollys och grät.
"Vad är det? Har nån skadats!?" skrek jag.
"Nej... men vi vet vem pandan är..." sa dom.
"Och vem är han?" frågade jag.
"Han är... han är... Eller vi tror att han är Paul the kid!" svarade dom.
Jag suckade. Jahapp! Då vet vi ju exakt vem det är! Vi har inte kommit riktigt framåt...
Håll utkik!

Klicka här --> http://blog.panfu.se/ för att kolla in panfubloggen!

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0