Ingen snö!

Hejsan alla läsare!
Idag har jag varit upptagen med att åka skidor! Jag hade fixat allt, precis allt.
Jag hade alla bollysar med och woobyn, och pokopetsen.
Och sen gick vi upp på vulkanen...
Jag märkte det inte förens jag föll ner med huvudet före ner i marken!
Det finns inte en ända snöflinga!
Jag var tvungen att ta mig till sjukhuset, och sen så fick jag en huvudvärkstablett, och ett litet bandage. Fast det ska jag lämna tillbaka imorgon!
Och Sport har varit liiite för retsam. Han ramlade över en sladd, och jag mumlade för mig själv "klumsiga Sport... han som är så sportig" och självklart var jag ironisk!
"Hehe... Vet du vad Sackira? Jag har en fråga, vad är höjden av klumsighet?" frågade Sport.
"Ehh... Att ramla när man ligger ner?" svarade jag, jag visste redan att jag hade fel.
"Nee! Det är att åka skidor utan snö utför en vulkan!" sa Sport och började skratta hysteriskt.
Suck!
Nåja... inget dåligt självförtroende i alla fall!
Appropå roligt (skrattar) joo, Max har försökt blåsa med sina egna lungor bort molnen!
Hehe...
Men imorgon så tror Kamaria att hon kanske kan få bort molnen!
Hurray!
Klicka här --> http://blog.panfu.se/ för att kolla in panfubloggen.

Håll höjd!

Sackira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0