Kliande nos, och Gulliver!

Hejsan alla läsare!
Eller... nja det har inte varit en ända läsare på 10 dagar nu, och jag har varit en hemsk bloggerska!
Fast nu har denna paus varit för att jag samlat information... hehe...
Nu har jag nämligen tillräckligt information för att göra det kompletta inlägget!
Super va?
Så... DAGS ATT BÖRJA!
Som många vet så kliar det i Kamarias nos varje gång nåt konstigt är på väg att hända!
Och nu är den röd efter att den kliat så mycket, så att hon varit tvungen att börja klia på den!
Det började med att hon plockade örter vid berget (vet dock inte var berget är) och det kliade ju närmare hon kom! Detta försökte hon först gömma för Ella och Max, men så efterblivna var och är inte dom!
Så dom fick reda på det.
Som ni nog redan märkt så är det så många svarta moln över Panfu att man nästan svimmar!
Till och med kartan...
Detta ser man till och med ännu tydligare beroende på Kamarias kikare, när man kikar i den så ser man nåt som fick mig att svimma i 1 timme! Stora moln och bakom nåt rött och konstigt!
Kamaria väckte mig efter ett tag, men herregud vad jag är rädd!
Paul the kid har gjort mystiska saker, som att lyfta saker med magi och sånt! Och sen har Gulliver kommit och velat ha hjälp med nån mystisk trolldryck... och sen det här! Vad händer egentligen?
Appropå Gulliver! (alltså jätten)
Han vill ha nåt nytt! Och det är inte det lättaste att hitta!
Det är några speciella lysande guldiga sandkorn!
5 stycken! Dom första finns inte på stranden gott folk!
Däremot finns det på karibiska stranden, på stallet.
Och på racingbanan!
Sen finns det också på sjön! Och konstigt nog vid slottet!
Inget mer!
Och nu vet jag vad Gulliver har i kikaren!
Han vill ha tag på en viss växt men han måste göra en trolldryck för att den ska fungera!
Fast vi får inte veta mer förens på onsdag, då får vi tag på den!
Inte nog med bloggande? Om det är så, får ni sluta läsa nu för det finns en sista sak jag måste skriva innan jag avslutar!
Joo... det har kommit nya najsa kläder!
Max kikade med kikaren på Lillis koja, och där modellade två pandor!
Och nu är dom i kalendern! Hehe... Max, den ökände paparazzin! (för er som inte vet vad ökänd betyder så är man känd för något dåligt!)
Klicka här --> http://blog.panfu.se/ för att kolla in panfubloggen!

Håll höjd!

Sackira

PS:

Hoppas ni gillade det långa inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0