Molnen försvinner!

Hejsan alla läsare!
Idag hände något fruktansvärt! Paul the kid försvann!
Men Kamaria kommer till undersättning :D !
Hon tror att han är bakom berget, och molnen!
Så jag sprang genast till terassen.
"Sackira! Vad bra att du är här! Du vet att du, och andra pandor, kan göra virvelvindar?" frågade Kamaria.
"Öööhh.... jaa, det kan jag väl göra, men varför?" svarade/frågade jag.
"Joo, det är såhär, att jag tror att vi kanske får syn på Paul the kid eller nåt som kan ge oss en ledtråd. Om vi får bort molnen, med den här kvarnen går det! Men minst fem pandor måste blåsa med virvelvindar, inklusive dig själv!" berättade Kamaria.
Och så satta jag igång, och tro mig eller inte, det fungerade!
Molnen försvann närmare berget, och Kamaria tackade mig och bad mig om att komma tillbaka imorgon och titta i teleskopet om något förändrats!
Annars?
Joo, det var nån tjej som sa att jag borde heta Shakira, och att jag hette fel? Att min mamma inte visste hur man stavade?
Vad i hela!?
Jag heter Sackira för att jag vill heta Sackira, och... jag bor i Panfu och där finns nog ingen Shakira så vitt jag vet!
Nåja...
Klicka här --> http://blog.panfu.se/ för att kolla in panfubloggen!

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer
Postat av: Daniella

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-08 @ 10:39:57
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0